3 Haftada Mükemmel Kalçalara Sahip Olun !

'Güncel diyet haberleri' forumunda zeynepc tarafından Tem 8, 2017 tarihinde açılan konu

  1. zeynepc

    zeynepc Editör Bilirdişi Makaleci

    zeynepc Yeni bir yazı yayınladı

    3 Haftada Mükemmel Kalçalara Sahip Olun !
    [​IMG]


    Evet sevgili hanımlar… 21 günde düzenli egzersizlerle kalçalarınızı daha kalkık ve sıkı yapabilirsiniz. Düğün, nişan ve bunun gibi birçok organizasyonda giyeceğiniz bir balık elbise daha güzel dursun istiyorsanız ya da plajlarda endamınız konuşsun istiyorsanız yazımızın devamına göz atın.

    Burada sayacağımız her hareketi 1. Hafta 12 x 3 kez, 2. Hafta 18 x 3 kez ve 3. Hafta 24 x 3 kez uygulamanız gerekecek. Bunun yanısıra tabii ki beslenmenize de dikkat etmelisiniz.

    İlk olarak:


    Squat - Çömelme


    Halk dilinde çömelme olarak geçen fakat bir spor ya da plates salonunda squat olarak duyacağınız bu hareket vücudunuzda birden fazla bölgenizin çalışmasını sağlayacaktır. Kalçalarınız için oldukça önemli ve kolay bu hareketi ilk hafta 12 x 3 kez tekrarlamanız gerekiyor. Evde kolaylıkla uygulayabileceğiniz bu mühim hareketi nasıl yapmanız gerektiğine gelince:


    • Bacaklarınızı omuzlarınız seviyesinde açın
    • Başınız dik ve tam ileri noktaya bakın
    • Sonrasında çömelme hareketi yapın yalnız bu noktada poponuz olabildiğince geriye doğru gitmeli

    [​IMG]
    One Leg Squat- Tek Bacak İle Çömelme

    Bu hareket diğerine nazaran daha zordur. İyi bir ısınma hareketi gerektirir. İlk hafta bu hareketi 12 x 3 kez yapmanız gerekir. Bu hareketi nasıl yapacağınıza gelirsek:


    • Kollarınızı birbirine paralel olarak yan yana getirin ya da birleştirip sıkın. Ağırlığı kollar ve tek bacak taşıyacak çünkü.
    • Daha sonrasında tek bacağınız yere basacak şekilde çömelme hareketini yapın. İsterseniz havada kalan bacağı öne atabilir ya da diğer bacağınızın üzerine atabilirsiniz

    [​IMG]
    Süperman Kalkışı Hareketi

    Poponuzu oldukça sıkacak ve zorlayacak bu hareket squattan sonra en etkili kalça kaldırma hareketidir. İlk hafta 12 x 3 kez yapmanız gerekir.


    • Karnınızın üzerine yatın
    • Sonrasında kollarınızı ve bacaklarınızı geriye ve yukarıya doğru kaldırın.

    [​IMG]
    Geri Tekme Hareketi

    Geri tekme hareketi de karın ve kalça için oldukça önemlidir. Bu hareketi yapmak için emekler pozisyonda yerde dizüstü duruyoruz. Daha sonrasında bacağımızla sanki havaya tekme atar gibi yapıyoruz. Burada dikkat edilmesi gereken nokta vücudun olabildiğince sabit kalmasıdır.

    [​IMG]
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: Tem 8, 2017

Bu Sayfayı Paylaş